E te Iloa Fa'afefea ona Uu Sa'o le Pusi?

Mo pusi ma'ale'ale, e saogalemu le tu'u uma o a latou PAWS i luga o le eleele ma maua le malosi e feoa'i ai i latou lava.O le pikiina e se tasi o lo'o i ai a latou PAWS mai le eleele e mafai ona latou lagona le le fiafia ma le fefe.Afai e le lelei le pikiina o le pusi, e le gata e mafai ona valu / utia, ae tiga foi ma tuua ai le lagona o le pikiina.

C2

  • Filifili le taimi sa'o e uu ai lau pusi

E pei lava o tama'ita'i fa'amalosi, e fa'apitoa fo'i pusi ile taimi.Taumafai e piki pusi pe a malolo ma fiafia, aua le faʻamalosi se pusi fefe / ita / fefe.O lo'o iai fa'aaliga o le gagana a le tino e mafai ona iloa ai pe fa'amalie pe ita se pusi.

E i ai ni taunuuga matuia pe a sese le taimi e pikiina ai le pusi: e mafai ona sili atu le fefe o se pusi fa'alavelave pe a pikiina, auai i le utia/kiki i le tetee, inoino i le pikiina, ma e ono mana'o e sola ese i le isi taimi. e te faia lenei mea.

C3

  • Aua le uuina le pusi i ni auala taufaafefe pe faamata'u

O le tele o tagata alolofa i fagafao e fiafia e sosolo i luga o latou pusi, ae o pusi e sili ona fefefe i faʻalavelave faʻafuaseʻi (e pei o se viral video o loʻo faʻaalia ai se pusi fefe i kukama), e le fautuaina e sii se pusi mai tua.

E matua tetele lava i tatou pe a faatusatusa i pusi e mafai ona lofituina ma taufaamatau ia i latou le tutu.O lea la, pe a uuina se pusi, e sili ona faanofonofo i lalo ma ia tutusa ma latou.Taumafai e tu'u lau pusi e manogi ou lima po'o ou lavalava, ona sii a'e lea o lou ulu ma si'i lemu oe i luga.

Mo pusi vao, e masani lava matou te le fautuaina tuusaʻo pikiina, pe afai e manaʻomia le fesoasoani e mafai e le pusi e ala i meaʻai faʻaosoosoina i totonu o le pusa ea poʻo le pusa pusi, e manaʻomia ona pikiina e tatau i lea laasaga ma lea laasaga, latalata lemu i, 'aua ne'i latou lagona le mamafa tele, ona e mafai lea i se solo mafiafia po'o ni ofu mafiafia e ufiufi ai, taumafai e toe pikiina pe a uma le pusi.

E fa'afefea ona amata fusi se pusi:

Tuu le lima e tasi i luga o le alofilima o le pusi, ae le o lona manava
Lagolago le vae tua o le pusi i lou isi lima
Uu i luga le pusi i lona fatafata i lima uma e lua
Taofi le vae pito i luma o le pusi i lou lima ma lona vae tua e lagolago e le isi lima

C4

O sea ituaiga pusi e sili ona lelei ma saogalemu mo pusi.E taua le maitauina o nisi tagata e fiafia e faʻaoga le paʻu o le pusi i foliga o se pusi, e ui o se auala mo pusi ma pusi e ave ai se pusi, ae e le talafeagai mo se pusi matua lapopoa e faia ai, ma e le maua ai le to'a. A tupu se fa'alavelave fa'afuase'i, e pei o mafui'e, afi, ma isi mea, aua le fa'aoga tele i tulaga fa'apitoa, ma ave a latou tagata ma taufetuli i ai!

C5


Taimi meli: Feb-17-2022