E fa'afefea ona e fa'atonu lau maile e taofi le pa'u?

O se taifau e eli mo mafuaaga eseese - le fiafia, le manogi o se manu, o le manao e nana se mea e 'ai, o le manao mo le faamalieina, pe na o le suʻesuʻeina o le loloto o le eleele mo le susu.Afai e te manaʻo i ni auala aoga e taofia ai lau taifau mai le eliina o pu i lou tuafale, e tele naua fautuaga ma togafiti e mafai ona e faitauina.

D1

1. Aoao Lau Maile

1.1 Ave lau taifau ma alu i se vasega aʻoaʻoga masani.

Fa'aaoga se faiga to'a ma le mautinoa i au toleniga fa'avae ma e tatau ona va'ai lau maile o oe o lona ta'ita'i.E mafaufau maile i tulaga o le pule, paleni ma le pule.A lelei mea uma, e tatau ona faʻaali atu e lau taifau ia oe

sili atu le faʻaaloalo ma manatua faatonuga uma na aʻoaʻoina i le taimi o toleniga.

Aoao lau taifau mea e pei o le “Taofi!“Nofo,” “alu i lalo,” o lena ituaiga o poloaiga faavae.Fa'ata'ita'i nei mea mo le itiiti ifo ma le sefulu minute i le aso.

D2

1.2 Ave'ese le Fiafia o Maile

E masani ona eli pu e maile ona o le fiu.Afai e masani ona sioa lau taifau i le pa mo se taimi umi, tagi i se leo maualalo, pe faʻafefeteina e pei o se vale e eli se pu, atonu e le fiafia.O lea 'aua ne'i fa'atagaina lau maile e fiu i taimi uma:

Tuu atu ia te ia meataalo ma savali mai lea taimi i lea taimi, aemaise lava pe afai o lau taifau e laʻititi ma e leai se isi mea faʻafiafia.Tuu atu i nei meataalo se vili i lea taimi ma lea taimi ina ia fiafia ai lau taifau.

Savali pe tamo'e ma lau taifau.Savali le maile ia le itiiti ifo i le faalua i le aso ma mafaufau e togi i fafo se mea e pei o se polo tenisi e maua ai se faamalositino.A vaivai le taifau, na te le eli.

Tuu lau taifau e taaalo ma isi maile.Ave lau taifau i se paka taʻifau e mafai ai ona sogisogi, savali, pe suʻe se soa o lana filifiliga.E le fiu lava maile pe a iai isi maile.

1.3 A'oa'oga Fa'aleagaga feololo

Afai e te aʻoaʻoina lau taifau, e naʻo le eliina o pu.O lea e tatau ona e suʻeina se auala e foliga le fiafia pe a eli e le taifau se pu.“Manatua: e leai se aoga o le faasalaina o le taifau pe a uma ona ia eli le lua, ma e ono mafua ai ona ia ita ma toe eli.

  • Tuu se faagaau i le vaega e masani ona eli ai le maile.A'o eli le maile, ki le faagaau ma sasaa le vai.
  • Faatumu le vaega i maa ina ia le toe mafai e maile ona pa'i i ai.O maa tetele ma mamafa e sili ona aoga ona e faigata ona gaoioi.
  • Fa'ata'oto le uaea fa'ama'i i se vaega papa'u o le palapala.Na lagona le le fiafia o le taifau i le satete i luga o le uaea.E sili ona aoga lenei mea ile pa.

D5

1.4 Fa'alogo atili i lau Maile

Atonu e manatu lau taifau o le eliina o se pu i lau togalaau matagofie o le a tosina atu ai oe, tusa lava pe sese le ituaiga.Afai e te manatu atonu o se mafuaʻaga, le amanaʻiaina pe a uma ona eli ma taulai atu i se isi mea - amio lelei.

Ia mautinoa e tele le taimi o lau taifau e faʻaalu ma oe i isi auala.E le mana'omia e ta'ifau fiafia ona su'e i nofoaga sese uma.

2. Suia le Siosiomaga Ola a au Maile

2.1 Fausia se lua oneone.

O se lua oneone i totonu o le togalaau o se nofoaga lelei mo se taifau e eli ai.Uunaia lau taifau e taalo i vaega e ese mai i nofoaga o loʻo faʻasaina ai.

Si'o le lua oneone ma faatumu i eleele fou.

Tanu masini ma manogi i totonu o le pusa oneone a le taifau ma fa'amalosia lau maile e matau ma fa'aoga.

Afai e te maua lau taifau o eli i se nofoaga e le o faailogaina, e talafeagai le fai atu "aua e te eli" ma ave o ia i se nofoaga patino e mafai ona ia eli filemu ma le le mautonu.

D6

2.2 Fausia se nofoaga paolo i fafo mo lau taifau.

Afai e leai sau paolo i fafo e malu ai o ia i le taimi o le taumafanafana, e mafai ona ia eliina se pu e suʻe ai lona lava malutaga mai le vevela.E matua moni lava pe a ia eli i tafatafa o fale, laau ma vai.

  • Tuu atu i lau taifau se fale e sili ona lelei e lafi ai mai le vevela (ma le malulu).
  • Ina ia puipuia mai le vevela ma le malulu tele, aua le tuʻuina lau taifau e alu i fafo e aunoa ma se puipuiga lelei.
  • Ia mautinoa o loʻo i ai i lau taifau se pesini e tumu i vai ma e le tuʻituʻi.Aua le tuua e aunoa ma se vai i le aso atoa.

2.3 Ave'ese so'o se iemu e ono tuli e lau maile.

O nisi o maile o ni tagata tulimanu masani ma e fiafia e tuli.Afai e iai se pu i aʻa o se laau poʻo se isi laʻau, poʻo se auala e tau atu i le pu, atonu o loʻo tuli e lau fagafao se isi fagafao e manaʻo ai.

Su'e se auala “saogalemu” e taofia ai mailei mai fafo, pe fa'aleaga lou nofoaga i rodents.(Afai e te le o mautinoa po o le a le manu o loʻo e feagai, valaʻau se tagata poto faapitoa.)

"Aua le" faʻaaogaina soʻo se mea oona e pulea ai rodents i lou eria.So'o se mea oona e ono afaina ai rodents e ono fa'amata'u fo'i i lau ta'ifau.

D7

2.4 Aua ne'i sola lau maile.

Atonu e taumafai lau taifau e sola ese mai le fale, suʻe se mea, alu i se mea, ma na o le sola ese.Afai o le pu na eliina e latalata i se pa, o le a sili atu.Afai e te manatu atonu o le tulaga lea, taumafai e suʻesuʻe tonu pe o le a lau taifau

o le a alu atu ma tauia o ia i se mea e taofia ai o ia i le fanua.

Tuu sina uaea i le palapala e lata ane i le pa.Ia mautinoa e leai ni mea ma'ai lata ane, pe mamao ese mai lau taifau.

O le laina i tafatafa o le pa o le gaoi, poloka le alu i fafo.

E sili ona tanu se pa i le loloto o le eleele.E masani lava, o se pa e tanumia i le 0.3 i le 0.6 mita le loloto i le eleele e tau le toe eliina.

2.5 Aveese faaosoosoga.

O le tele o fa'aosoosoga o le maile, o le faigata foi lea ona taofi le eli.O le a la lau fofo?Ave'ese fa'aosoosoga ma fa'atino au fa'atonuga!

  • E fiafia maile e eli i luga palapala fou.Afai e te galue i se togalaau, aveese palapala fou mai le mea e mafai ona paʻi i ai lau taifau, pe ufiufi.
  • Alu i fafo ma eli i luga ivi po'o so'o se mea na tanumia e lau taifau.Aua ne'i va'ai mai lau maile o lo'o e faia.Faatumu le pu i totonu pe a uma.
  • Afai e te fai fa'ato'aga, 'aua ne'i va'aia e lau ta'ifau 'oe eli, aua e avatu ai se fe'au lelei mo ia.
  • Ia tausia mama le togalaau.
  • Aveese le manogi manaia.
  • Fo'ia so'o se tootoo po'o isi fa'afitauli laiti manu.

 


Taimi meli: Me-24-2022