Fa'amatalaga e fiafia i fagafao|Fautuaga e fa'afefe ai le vevela

O le tau mafanafana e aumaia ai timuga tetele ma le vevela

Tatou ki se ea malulu e maalili

FAATALI!FAATALI!FAATALI!

E malulu tele mo PETs!

E fa'afefea la ona fesoasoani ia i latou ma le saogalemu ma le to'a e sola ese mai lenei vevela maualuga?
O le asō tatou maua le taʻiala

MO ALU

1. Aua le tuua na o lau fagafao i totonu o se taavale!

Le mea sili ona taua!Ou te toe fai atu: Aua le tuua na o lau fagafao i totonu o se taavale!I le taumafanafana maualuga le vevela!O le avanoa o le taavale ona o le susulu o le la, o le vevela o loʻo siʻitia, ma faigofie ona taʻitaʻia i le faʻalavelave faʻafuaseʻi o le fagafao.O le a le mea e sili atu, o le la o loʻo i ai le malamalama ultraviolet, faʻamalamalamaina mea i totonu o le taavale, e mafai ona tuʻuina atu nisi o mea leaga o formaldehyde, afaina tele i tamaiti!Ia manatua la, aua ne'i tu'u na'o se fagafao i totonu o le ta'avale.

2. Aloese mai le savalia o lau taifau i le vevela maualuga!

Pa'i i le eleele e lagona ai le vevela ae e te le'i savalia lau taifau.Afai e te lagona le mu, e le tatau ona e ave lau fagafao i fafo.Aloese mai le vevela o le aoauli ma le aoauli.I le taumafanafana, o le taimi sili e savali ai lau taifau o le vaveao ma le leva o le aoauli.A pa'ū le vevela, e sili ona ave lau pepe i fafo.

3. Ave ipu ma vai inu!

A e ave lau fagafao i fafo i le taumafanafana, ia mautinoa o loʻo i ai sau ipu feʻaveaʻi ma tele vai inu mama.Aemaise lava taifau tetele, e manaʻomia le faʻaopoopoina o le vai e fesoasoani i le faʻafefe o le vevela, faʻalogo i ni nai taimi e faʻaopopo ai le vai, pe a le faʻaopoopo taimi, e faigofie ona taʻitaʻia le vevela vevela i taifau.Ae aua nei fa'ainu tele le fagafao i le taimi e tasi, e faigofie ona fula.

4. Fai ni fuafuaga talafeagai mo femalagaaiga fagafao!

E le fautuaina e ave tamaiti i fafo i le aoauli ma le aoauli i le maualuga o le vevela.Afai e te manaʻomia le ave tamaiti i fafo i le taeao ma le afiafi, e tatau ona e filifilia se ato pusi vateatea ma manava, pusa vaalele poʻo se fagafao fagafao, nai lo se ato pusi tapuni atoa.A e alu i fafo, e tatau ona e gauai i taimi uma i le tulaga o tamaiti ma filifili se auala talafeagai ma le taimi o femalagaaiga.

D1

MO NOFO I LE FALE

1. E tatau ona feololo le vevela o le ea malulu!

E sili atu ona talafeagai le tausia o le vevela i totonu22~28 ℃ inse aiga pusi.E mafai ona fetuunai e tusa ai ma le tulaga moni.O le vevela i totonu ma fafo e le mafai ona matua ese.

A faatusatusa i pusi,mailee sili atu ona fefefe i le vevela.E talafeagai le faatumauina o le vevela o le potu i le va22 ma le 27 ℃,ma fa'alogo lelei i le 'aua ne'i feula a'i tamaiti i le ea.

D2

2. Aumai se fala malulu

E mafai fo'i ona filifili se fala malulu ma fa'afou i fagafao, tu'u i totonu o se nofoaga fa'aalili ma paolo e 'alo ai le la.Taofi le potu i taimi uma ea ea, ae ia saunia foi se tama'i ili e aunoa ma ni laulaau, e mafai foi ona maua e tamaiti le lagona mafanafana.

3. Teuteu au fagafao i taimi uma

O le fa'afefeteina e le tasi ma le isi e fa'afefe ai le peleue, ma fa'ataga ai le vai e fa'asu i luga o le tino e fa'aumatia ai le vevela.O le mea lea e tatau i tagata e fiafia i fagafao ona selu soo le lauulu o le alofa fagafao, e fesoasoani ia i latou e malulu.

D4

4. Aua le sele atoatoa

O le vaʻaia o se ofu mafiafia o lauulu i luga o lau fagafao e foliga mai e leai se mea i le taumafanafana.O le tele o pule o poop e tafi a latou fagafao i le taumafanafana, ae o le mea moni, o lauulu fagafao e faʻafefe.

Aemaise lava upu vevela e mafai ona tipi sa'o le ofutino pupuu, fesoasoani i luga o le tino o le ea taamilo.Ae matua le mafai ona sele ese, pe a leai se puipuiga o lauulu, fagafao e faigofie ona utia e namu, o le maʻi paʻu o le a avea foi ma faafitauli tele o le taumafanafana.

5. Saunia ia lava vai inu i le fale ma fufulu le taele o manulele

Ia tele foi vai inu mama i le fale.E fautuaina e sui le pesini vai a lau pusi i aso uma.I le vevela o le tau, o le vai e faigofie foi ona afaina ma e manaʻomia ona sui soo.Afai o loʻo e faʻaaogainaVaivai a OWON, e mafai ona e fufulu ma sui i aso uma 1-2.

manuia

6. Ia fa'amaufa'ailoga mea'ai ma tia'i mea'ai

O meaai o le taumafanafana e faigofie ona faʻaleagaina, o meaʻai fagafao e tatau ona gauai atu i le faʻamaufaʻailoga faʻasao!E le gata i lea, o le fafagaina i aso uma o lenei vaitau e tatau ona gauai faapitoa i ai, e le fautuaina e fagafao fagafao tuʻuina le tele o meaʻai fagafao i totonu o le ipu i le taimi e tasi, fafaga meaai fou ma apa meaʻai, pe a le maeʻa, e tatau ona lafo i totonu. taimi, e puipuia ai le pala o mea'ai e o'o atu ai i le manava fagafao o fagafao.

Automatic-Pet-Feeder-2000-S6

E mafai ona e saunia se fagafao fagafao samrt, lea e mafai ona fafagaina mamao e le telefoni feaveai, pe seti se taimi faatulagaina ma fafaga fafaga i aso uma.Fafaga fagafao atamai a OWON 2000 fa'asologa fagafao fagafao fuafuaina fa'amaufa'ailoga tulaga teuina, e tutusa ma fa'amaufa'ailoga pakete saito teuina, ae tu'u fo'i silica gel particles desiccant, mitiia susu i le ea ma puipuia oxidation.O i latou e fiafia i fagafao o lo'o fa'aogaina le samrt feeders ia manatua e tu'u le desiccant ma sui masani!

7. E le fautuaina le fufuluina soo o lau fagafao

Pe le manaia ea le ta'ele o lau fagafao i aso uma i se aso vevela?O le mea moni, e faigofie ona faʻaumatia le ph o le paʻu fagafao ma le suauu masani, ae sili atu le faigofie ona maua le malulu ma maʻi, ma o le taʻele e le o se auala talafeagai e faʻaumatia ai le vevela.

D5


Taimi meli: Tes-15-2021