O le ā?!O laʻu fagafao e iai foʻi i le post-holiday syndrome!

Ina ua uma le malologa

Aso 1: Mata e momoe, ego

Aso 2: Ua ou misia le nofo i le fale ma milimili au pusi ma maile

Aso 3: Ou te manaʻo i se tafaoga.Ou te fia alu i le fale.

fagafao1

Afai o lou tulaga lea

Faamalo la

Fiafia le ta'ua o le post-Holiday syndrome

E te manatu e na'o oe o lo'o mafatia i le filemu?

Leai!Ma au fagafao

E iai fo'i a latou lanu lanumoana pe a uma aso malolo!

Ona o le umi o aso malolo

E manaia tele le fa'aaluina o aso uma ma oe

A maeʻa le tausamiga, peitaʻi, e faigata ona faʻafetaui i le suiga o le matai e galue

O le 'ai tele ma le fefe i aso malolo

O nisi o mea leaga na tutupu

Masalo o le leai o se malosi poʻo le fia'ai

O le a oo lava ina latou le masani ia te oe, matamuli…

Latou te taʻua o le "Post-Holiday pet syndrome."

Fa'aa'ailoga 1: Fete'esea'i atugaluga

O le taifau sili ona fiafia o le taifau ma le kamupani i aso uma ma le tausiga o le suo, mafaufau: e mafai e le tagata ona taaalo ma aʻu i taimi uma, selu loʻu lauulu, ave aʻu i fafo, moe faʻatasi, o aso uma e le vavae ese, matua fiafia tele!Ae aiseā na faafuaseʻi ai ona tuua aʻu e le matai i le vaveao talu ai nei?Ou te leʻi manatu o le fiafia e puupuu lava, leai se kamupani a le matai, e matua le fiafia lava!

Fa'ailoga masalomia:

A alu ese lē e ona, o le a paʻu o ia ma itaitagofie pe ita pe faanoanoa.

Tali:

Savali le taifau mo sina taimi umi i le taeao ma le afiafi, fusi atili ia te ia, tuu atu ia te ia e lagona lou alofa ia te ia, taaalo i taaloga tuli ma ia ae leʻi alu i fafo, tuʻu ni meataalo ma lavalava i lou tofo. , tuu atu ia te ia e lagona lona aiga.

fagafao2

Fa'ailoga masalomia:

Faiga uiga ese i latou e ona, mio ​​soo, lafi na oi latou, faaitiitia le fia'ai, soona sasaina lauulu, ma faaalu le tele o le taimi e teuteu ai i latou lava.

Tali:

E ala i le fa'atamaoaigaina o le olaga o le pusi i aso uma e fa'amalosia ai lona ma'i popole, mo se fa'ata'ita'iga, tu'u se fa'aa'e pusi fa'avaa i le tulaga e fiafia i ai le pusi, e pei o le fa'amalama, lea e fia iloa ai e le pusi le si'osi'omaga i fafo, ina ia mafai e le pusi ona leoleo. fafo o le faamalama pe a malolo i luga o le faʻavaa aʻe pusi.E fiafia foi pusi e olo a latou PAWS, lea e mafai ona fesoasoani ia i latou e faʻaloaloa o latou maso ma mu ai le malosi, lea e mafai ona faʻaleleia ai le fiafia o latou olaga i aso uma.

fagafao3

Fa'aa'ailoga 2: Tete'e o le Mafaufau

O le a asiasi le fale malolo i nisi o uo, aiga poʻo aiga asiasi, o le pisapisao o le motu o tagata gauia le fagafao i taimi uma faatofu i le olaga, le tele o manogi eseese i le va o isu, fagafao o le a lagona foi le le fiafia, toe i totonu o ni nai fanau urosa ulavale e taaalo, aemaise lava mo o se pusi matamuli ma le taifau taifau, o le a matua fefe lava e lalafi, i lalo o lenei ituaiga aafiaga siosiomaga, Pet tulaga mafaufau o le a matua maaleale, e tusa lava pe uma le faaiuga o le tafaoga umi, o le fagafao e faaeteete i aso uma, faalogo i le leo o le tatalaina ma le tapunia o le faitotoa, o le a fefe e lafi.

fagafao4

Fa'ailoga masalomia:

Avea ma le matamuli ma maaleale, e le latalata i tagata, e le fia alu i fafo, faigofie ona popole ma fefe.

Tali:

Fa'ateleina le avanoa mo gaioioiga saoloto mo fagafao, fa'ateleina avanoa mo fagafao e fa'afeso'ota'i ai mea 'ese'ese, ma fa'agasolo malie i puna fa'aosofia mai le si'osi'omaga si'osi'omaga.

Ae ui i lea, o pusi ma maile e eseese le fetuutuunai o le siosiomaga.O taifau e sili atu ona fetuutuunai, ma faʻatasi ai ma le faʻalagolago ma le faʻatuatuaina o latou tagata, o le a latou faʻafetaui i le i ai o mea faʻamalosi vave, ma o le a faasolosolo malie ona mou atu le fefe.

Ae ui i lea, o pusi e sili atu ona faʻalavelave i le faʻamalosi, o lea e tatau ai ona pulea le tele o faʻamalosi i fafo ma saunia nofoaga saogalemu e lalafi ai pusi e faʻateleina ai lo latou lagona saogalemu.

I le taimi lava e tasi, e tatau foi i le e ona le masani ona faʻatasi ma taʻalo ma le pusi e faʻaleleia ai lona fetuutuunai.Mo se faʻataʻitaʻiga, o le taʻalo ma le pusi e faʻalili le pusi i aso uma e le gata e mafai ona faʻamalositino maso ma ivi o le pusi, ae faʻamalieina ma fiafia le pusi.

Fa'aa'ailoga 3: Fa'aletonu ole Gastrointestinal

I le aso malolo e masani ona fafaga i le tele o mea'ai ma vai inu, va'ai TA sa jiao fa'atau atu se ituaiga manaia o meng, suo otaota e le mafai ona fesoasoani i taimi uma e fafaga ai sina mea'ai e 'ai, e le'i mafaufau i se le fa'alogo e 'ai tele!O ia taumafa le lelei ma le le lelei pe a uma le aso malolo o le a faigofie ona oʻo atu ai i faʻafitauli o le gastrointestinal i fagafao.

fagafao5

Fa'ailoga masalomia:

Su'i, manava manava, leai se fia'ai, lethargy

Tali:

Afai e ogaoga le faʻafitauli o le manava, e vaʻai i se fomaʻi i se taimi vave e mafai ai, e mafai ona e faʻatagaina le fomaʻi e faʻatonuina ni vailaʻau e faʻatonutonu ai le manava, sosoo ai ma le tele o faʻamalositino mo fagafao, e ala i fegalegaleaiga a maso ma neura, e fetuunai ai a latou uati ola.O le mea pito sili ona taua o le toe faʻafoʻisia o meaʻai masani, fafagaina masani ma faʻateleina, e le tele, e le itiiti, ina ia mautinoa le paleni o meaʻai, ma meaʻai fagafao e fai ma meaʻai.

fagafao6

Ina ia togafitia le "post-Holiday syndrome", e manaʻomia le tausia o se olaga masani ma se taumafataga maloloina i le olaga i aso uma o fagafao, faʻateleina faʻamalosi i fafo o le a feagai ma fagafao i le olaga, e fesoasoani ai i fagafao ia totoa ma malosi!

 


Taimi meli: Tes-02-2021